T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / SULTANGAZİ - Mevlana Ortaokulu

Haberler

May

Programlarda, hızla değişen dünyaya daha kolay adapte olabilecek becerilerle donatılmış, düşünen, araştıran, sorgulayan, yaratıcı ve yansıtıcı düşünen, üretici, iletişim kurabilen ve kendisi, ülkesi ve dünyayla barışık insanların yetiştirilmesine önem verilmiştir.

AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİ

Ülkemizde şu an uygulanmakta olan öğretim programlarının, eğitim bilimleri ve teknolojideki hızlı gelişmeler, sanayi toplumundan bilgi toplumuna geçiş süreci, ihtiyacından ortaya çıktığı bilinmektedir (Turan, 2006.Hazırlanan öğretim programlarının, ezberci anlayışa son vereceği belirtilerek tümüyle davranışçı yaklaşımlardan öte, bilginin taşıdığı değeri ve bireyin var olan deneyimlerini dikkate alarak, bireyin yasama etkin katılımını, doğru karar vermesini, sorun çözmesini destekleyici ve geliştirici bir yaklaşım doğrultusunda hazırlandığı vurgulanmıştır. Bu programla, öğrenci ve etkinlik merkezli, bilgi ve beceriyi dengeleyen, öğrencinin kendi yaşantılarını, bireysel farklılıklarını dikkate alan ve çevreyle etkileşimine olanak sağlayan yeni bir anlayışın yaşama geçirilmesinin amaçlandığı belirtilmiştir (MEB, 2005).

Programlarda, hızla değişen dünyaya daha kolay adapte olabilecek becerilerle donatılmış, düşünen, araştıran, sorgulayan, yaratıcı ve yansıtıcı düşünen, üretici, iletişim kurabilen ve kendisi, ülkesi ve dünyayla barışık insanların yetiştirilmesine önem verilmiştir (Boydak, 2008).

Türkiye 2004 yılından önce ‘Esasicilik´ felsefesi ile ilerliyordu.2004 yılından sonra Yeniden Yapılandırmacılık ve İlerlemecilik felsefesi ile devam etmeye karar verdi. Milli Eğitim Bakanlığı, 2004 yılında öncelikle ilköğretim programlarını, daha sonra da ortaöğretim programlarını sil baştan yeni bir anlayışla hazırlatarak, uygulamaya koymuştur. Bakanlık, 2004 yılına kadar eğitim sistemimizde hakim psikolojik anlayış olan davranışçılığı ve esasında daimici ve esasici eğitim felsefelerini sil baştan yaparak, bunların yerine pragmatik felsefenin eğitime yansıtması olan ilerlemecilik ve sosyal-bilişsel psikolojik temelli yapılandırmacı yaklaşımını benimsemiştir. Buna paralel olarak, öğretim programları yapılandırmacı yaklaşım ışığında hazırlanmış ve ders kitapları da bu yaklaşım temelli olarak tasarlanmıştır. 2004 yılına kadar davranışçı yaklaşımın eğitim sistemimizin her kademesindeki, özellikle de programlardaki izlerini görmek mümkündürÖzellikle, programlarda hedefler Bloom ve diğerlerinin (1956) "bilişsel alan taksonomisi" esas alınarak oluşturulmuştur. Programlarda hedefler her ne kadar davranışçılığa dayanan Bloom taksonomisindeki basamaklara göre hazırlansalar da, öğretim ve öğrenmede bu basamaklarda bilgi ve kavramanın ötesine geçilememiştir. Zamanla, taksonomideki üst düzeyli basamaklar ihmal edilerek, programlar "bilgi" basamağına mahkûm kalmış, nihayetinde ise temel görevi bilgiyi kazandırmaktan daha öteye gidememiştir. Yapılan öğretim de, öğrencilere bilgi kazandırmaktan ve bu bilgileri ezberletmekten başka bir durum arz edemez konuma gelmiştir.

Ancak, pek çok alanda yaşanan değişim ve gelişmeler, yetiştirilecek olan insanların özelliklerine ilişkin beklentileri de beraberinde değiştirmiştir. Daha önceleri, bilgiye önem veren iken, Bugün artık gereksiz bilginin anlamsızlığı tartışmaya açılmış ve "bugünün cahilliğinin okuyamayan değil, öğrenmeyi öğrenemeyen olduğu görüşü" (Toffler, 1992) taban bulmuştur.

21. yüzyılda bilgi kavramının önemi hızla artmış, ancak bilgi ve bilim anlayışları hızla değişmiştir (Boydak, 2008)

. Bu yüzyılda bilgi deposu veya ayaklı kütüphane insan özelliğinden daha ziyade, eleştirel bakış açısına sahip, yaratıcı, sürekli ve yaşam boyu öğrenen, araştıran, vb. insan özelliği bir ihtiyaç haline gelmiştir. Çünkü, bilgi sürekli olarak değişmektedir ve bu değişime adapte olabilecek olan bireylerin ise bir takım beceri ve özellikler ile donanık hale gelmesi önem taşımaktadır.

 Tüm bu gelişmeler ışığında, eğitimde yaşanan memnuniyetsizlikler ile birlikte artan, farklı beklenti ve talepler bireylerin yetiştirilmesinde hayati öneme sahip olan eğitim programlarının ciddi anlamda gözden geçirilmesini, hatta sil baştan yapılmasını gerektirmekteyken, çağdaş dünyada yaşanan gelişmelerin programlara yansıtılması bir gereklilikten daha ziyade, zorunluluk haline gelmiştir.

Buna istinaden Milli Eğitim Bakanlığı 2004 yılında öğretim programlarını baştan aşağıya yapılandırmacı eğitim yaklaşımını merkeze alıp değiştirerek, uygulamaya koymuştur.

 

May

Öğrencilerimizin Akıl ve Zeka Oyunları Etkinliği

May

Milli Eğitim Bakanımız Ziya Bakan Selçuk, "Matematik problemi yok, tartışma kültürü sorunumuz var" dedi ve sistemi bir kez daha şu sözlerle anlattı:"Altını tekrar çiziyorum. 9 ve 10'da zorunlu. 11 ve 12'de seçmeli. Biz diyoruz ki matematik çok önemlidir. 9 ve 10 yetmez 11'de de zorunlu olsun. Biz 3'e çıkarıyoruz".

Milli Eğitim Bakanımız Ziya Selçuk, yeni ortaöğretim modeline yönelik akademisyenlerden öğretmenlere, okul yöneticileri ve öğrencilere kadar tüm ilgililerin görüşünün alındığını belirterek "Biz bunu toplumla paylaştık, şimdi de geri bildirim alıyoruz.

May

23-29 Mayıs tarihleri arasında küresel ölçekte düzenlenen "Dünya Oyun Oynama Günü" ve "Okul Dışarıda" etkinlikleri kapsamında Renkli Kelebekler Anasınıfımız sınıflarını açık havaya taşıyarak derslerini oyun oynayarak işledi.

May

23-29 Mayıs tarihleri arasında küresel ölçekte düzenlenen "Dünya Oyun Oynama Günü" ve "Okul Dışarıda" etkinlikleri kapsamında Papatyalar Anasınıfımız sınıflarını açık havaya taşıyarak derslerini oyun oynayarak işledi.

May

1:Tatilde çocuklarınızla zaman geçirin!   Yarıyıl tatili boyunca çocuklarınızla birlikte zaman geçirmeye özen gösterin. Çocukları sinemaya götürün, onlarla oyunlar oynayın,  akraba ziyaretleri yapın, onların sosyalleşmesini sağlayın. Siz de çocuklarınızla birlikte sosyalleşin.Ailesiyle verimli zaman geçiren öğrencilerin, okulda daha başarılı olduklarını unutmayın.  

2: Çocuklarınıza tatil boyunca ders çalışması için baskı yapmayın!   Tatil dönemlerinde çocukların başarı düzeyini artırmak için ders ve oyun zamanlarını planlayın. Motivasyonlarını ders çalışma bakısı altında bırakmayın. Okulda verilen ödevlerin ve yeni dönem hazırlıklarının yapılmasını sağlayın, ancak bunu tatil süresine yayarak yapın.  

3: Çocuklarınızla birlikte oyunlar oynayın!   Tatilin öğrenciler için bir oyun ve dinlenme süresi olduğunu unutmayın.  Çocuğunuz hem arkadaşlarıyla hem de sizinle oyun oynamak ister. Türkiye'de özellikle bu yıl okullarda ders olarak okutulan "Akıl Oyunlarından" faydalanın. Çocuğunuz matematik, konsantrasyon, görsel algı, sosyal iletişim gibi yeteneklerini geliştirmek için onun yaş grubuna uygun akıl oyunları alın ve ailece bu oyunları oynayın. Emin olun siz de en az çocuklar kadar eğleneceksiniz

May

Sınavla Öğrenci Alacak Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezî Sınava Yönelik Mayıs Ayı Örnek Soruları Yayımlandı

 

Mayıs Ayı Sayısal Bölüm Örnek Soruları İçin Tıklayınız

Mayıs Ayı Sözel Bölüm Örnek Soruları İçin Tıklayınız

May

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, geleceğin güçlü Türkiye´si için nitelikli teknik elemanlar yetiştirmek üzere tüm hazırlıkları tamamladıklarını belirterek, "İş dünyası ile birlikte planlanan eğitimleri almış meslek lisesi öğrencilerimize istihdamda öncelik tanınacak. Dolayısıyla bu yıl tercih yapacak öğrencilerimize mesleki ve teknik eğitimi bir alternatif olarak düşünmelerini tavsiye ediyorum." dedi. Selçuk, Milli Eğitim Bakanlığı olarak 2023 Eğitim Vizyonu´nu açıkladıktan sonra mesleki ve teknik eğitimde kısa sürede çok önemli adımlar atıldığını, yıllardan beri şikâyet edilen konularda sorunları çözen mevzuat değişikliklerinin birer birer yürürlüğe girdiğini ifade etti. Bakan Selçuk, diğer taraftan mesleki eğitim verilen tüm alanlarda sektörlerle sıkı bir iş birliği seferberliği başlattıklarını bildirdi.    Mesleki ve teknik eğitim kapsamındaki üretimde hazine kesintisinin yüzde 15´ten yüzde 1´e düşürüldüğünü hatırlatan Selçuk, "Bu konuda okullarımızda hazine kesintisinin yüksek olduğundan şikâyet vardı. Maliye ve Hazine Bakanlığımızla konuyu ayrıntılı değerlendirdik, mesleki ve teknik eğitime bağlı okullarda uygulamalı eğitimi güçlendiren döner sermaye kapsamında yapılan üretimin teşvik edilmesi amacıyla gelirin hazine kesintisinin yüzde 15´ten yüzde 1´e düşürülmesi sağlandı." bilgisini verdi.    Mesleki eğitim ulusal meslek standartlarına uyumlu hale getirildi. Mesleki ve teknik eğitimde müfredatın sürekli güncellenmesinin önemine değinen Selçuk, bu konuda öğretimi yapılan tüm alan ve dal programlarının Ulusal Meslek Standartları ve Ulusal Yeterliliklere uyumu konusundaki çalışmanın geçen yılın ekim ayında tamamlandığını dile getirdi. Selçuk, bu çalışma ile mesleki ve teknik Anadolu liselerinde uygulanan 54 alan ve 199 dal programının ve mesleki eğitim merkezlerinde eğitimi verilen 27 alan ve 142 dal programının tamamının yürürlüğe giren ulusal meslek standartları (209 UMS) ve ulusal yeterliliklerle (161 UY) uyumlu hale getirildiğini bildirdi.   Tüm sektörlerle güçlü iş birliği Bakan Selçuk, mesleki ve teknik eğitimin doğası gereği sektörle yakın iş birliği gerektirdiğinin altını çizerek, bu konuya sistematik yaklaştıklarını vurguladı. Geleceğin güçlü Türkiye´si için nitelikli teknik elemanlar yetiştirmek üzere tüm hazırlıkları tamamladıklarına dikkati çeken Selçuk, "Bakanlık olarak meslek liselerindeki tüm alanlarda iş dünyası ile iş birliği yaptık. Meslek liselerinde 53 alanda iş dünyası ile imzalanmış 128 protokol yürütüyoruz. Sektörle birlikte planlanan eğitimleri almış meslek lisesi öğrencilerimize istihdamda öncelik tanınacak. Dolayısıyla bu yıl tercih yapacak öğrencilerimize mesleki ve teknik eğitimi bir alternatif olarak düşünmelerini tavsiye ediyorum." diye konuştu.   Bakan Selçuk, mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında 54 farklı alanda mesleki ve teknik eğitim verildiğini, 2018 yılı eylül ayına kadar geçmiş yıllarda imzalanmış ve yürürlüğü devam eden, 34 alanda imzalanmış 79 iş birliği protokolünün bulunduğunu, bu tarihten sonra süreci daha sistematik bir şekilde yönettiklerini söyledi. Son 7 ayda 53 alanda 49 yeni iş birliği protokolü imzalandı.  Selçuk, "İSO, İTO, İTÜ ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ile İstanbul´daki Mesleki ve Teknik Eğitimin Güçlenmesi ile ilgili protokol ile TOBB ile 81 ildeki 81 Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi´ni kapsayan protokol, 49 yeni protokolden sadece iki örnek. Benzer şekilde ASELSAN ve İTÜ mesleki ve teknik Anadolu liselerinin kurulması ve Savunma Sanayi Başkanlığımız ve HAVELSAN ile iş birliklerimiz yeni alanlardaki yaklaşıma güzel örnekler oluşturuyor." değerlendirmesinde bulundu.   Mesleki eğitimde diğer bakanlıklarla güçlü iş birliği Mesleki ve teknik eğitimde, sadece sektörle iş birliklerini güçlendirmediklerini, aynı zamanda diğer bakanlıklarla da bu konuda çok önemli adımlar attıklarının altını çizen Selçuk şunları kaydetti: "Bu konuda ilk adımı Kültür ve Turizm Bakanlığımızla attık ve turizm alanında nitelikli eleman ihtiyacını karşılamak üzere çok önemli bir iş birliği başlattık. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımız, Adalet Bakanlığımız, Sağlık Bakanlığımız ve Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığımızla ilgili alanlardaki iş birliklerimizi güçlendirdik. En son Gençlik ve Spor Bakanlığımızla Spor liselerini de içerecek şekilde kapsamlı bir iş birliği başlattık."   Alan öğretmeni olma koşulu getirildi Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında yaptıkları iyileştirme alanlarına yönelik toplantılarda en fazla şikâyet konusunun bu okullardaki müdürlerin mesleki ve teknik alan dışı olması konusu olduğuna değinen Selçuk, yönetmelik değişikliğiyle mesleki ve teknik eğitim kurumlarına müdür atanmasında, alan öğretmeni olma şartını getirdiklerini dile getirdi. Tematik mesleki ve teknik Anadolu liselerindeki imkânların ve alt yapının oldukça iyi olduğunu belirten Selçuk, sadece tek bir alanda eğitim verilmesi kısıtı nedeniyle bu okullarda kapasite olmasına rağmen öğrenci sayısını artıramadıklarını ifade etti. Selçuk, bu konuda da düzenleme yaptıklarını belirtti. Bakan Selçuk, yaptıkları yönetmelik değişikliği ile daha önce sadece bir meslek alanında eğitim hizmeti sunabilen tematik mesleki ve teknik Anadolu liselerinin öğretim programı, öğretmen kaynağı, atölye donanımı ve benzeri özellikler bakımından birbiriyle ilişkili üç meslek alanında eğitim hizmeti sunabileceklerini hatırlattı.    Kalfalık ve ustalık sınavları artık iki ayda bir  Bakan Selçuk, mesleki ve teknik ortaöğretim kurumları dışında olanların hayat boyu öğrenme kapsamında kalfalık ve ustalık sınavlarına erişimlerinin önemini vurguladı. Düzenlemelerle, toplu olarak yılda iki kez yapılan kalfalık ve ustalık belgesi sınavlarının artık iki ayda bir yapılabileceğini belirten Selçuk, bazı il ve mesleki eğitim merkezlerinde bu sınavların her ay yapılmasına da imkân sağlandığını söyledi. Bakan Selçuk ayrıca teorik sınavın e-Sınav olarak ilk uygulamasını da geçen ay Ankara´da yaptıklarını dile getirdi.     Alan öğretmenlerinin iş başı eğitimleri  Selçuk, mesleki ve teknik eğitimde attıkları adımların sürdürülebilirliğini sağlamada en önemli alanın mesleki ve teknik alan öğretmenlerinin iş başı ve mesleki gelişim eğitimi olduğunu belirterek, "2019 yılında 8 bin 400 öğretmenimizi kapsayan çok sayıda iş başı ve mesleki gelişim eğitimini bir paket halinde uygulamaya koyduk. 2019 yılının ilk dört ayında bu kapsamda bin 723 öğretmenin iş başı ve mesleki gelişim eğitimi tamamlandı." bilgisini verdi.    Mesleki ve teknik eğitimde "Kalite Güvence Sistemi" dönemi  Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında kalitenin artırılması için önemli bir adım attıklarını da hatırlatan Selçuk,  şunları ifade etti: "Mesleki ve teknik eğitim kurumları kalite güvencesi yönergesini ilk kez hazırladık ve yürürlüğe soktuk. Kalite güvencesi yönergesine göre mesleki ve teknik ortaöğretim kurumları yılda bir kez kendi öz değerlendirme raporunu hazırlayacak. Öz değerlendirme raporu her okulun kendi imkânları ve belirlenen temalarda hedeflerini, hedeflerine ulaşma süreçlerini, bu süreçleri nasıl iyileştirecekleri ve hedefler doğrultusunda yaptıklarını kanıta dayalı bir şekilde içerecek. Mesleki ve teknik eğitim kurumları beş yılda en az bir kez kurumsal dış değerlendirmeye tabi tutulacak. Yönergeye göre kurumsal dış değerlendirme ekibinde sektör temsilcileri de bulunabilecek."  

May

May

MEB 2023 Eğitim Vizyonu kapsamında oluşturulan ve okulumuzda kurulacak olan 'sanat', 'bilim', 'kültür', 'spor' ve 'yaşam' ana temalı tasarım beceri atölyeleri kurulum hazırlık çalışmalarımızı İl Milli Eğitim Şube Müdürü Murat GÖZÜDOK, Proje Koordinatörü Filiz HANIM ve çalışma arkadaşları okulumuzu ziyarete gelerek  her şeyi yerinde inceledi. 

'Sanat', 'bilim', 'kültür', 'spor' ve 'yaşam' ana temalarıyla Sultangazi ilçemizde de hayata geçirilecek tasarım beceri atölyeleri, okulumuzda pilot uygulama olarak başlatıldığından bu güne kurulum çalışmalarımız son hızla devam ediyor. 

Kurulacak olacak olan bu atölyeler öğrencilerimizin sahip olduğu yetenekleri uygulama düzeyinde geliştirmesi, el becerilerini arttırması ve mesleki gelişimlerini tamamlayabilmesi amacıyla kurulacaktır. Tasarım ve beceri atölyeleriyle öğrencilerimizin okulda düşünmeye, tasarlamaya ve üretmeye zaman ayırabileceği ortamlara imkan sunacaktır.

May

Dünyada kabul gören ve bu yıl 23 Mayıs 2019 tarihinde gerçekleşen "Okul Dışarıda Günü" de açık havada oynamayı ve öğrenmeyi özendirmeyi amaçlamaktadır.

Öğretmenlerimiz, oyunun ve açık havanın çocuğun hayatındaki önemine vurgu yapmak ve toplumda olumlu farkındalık oluşturmak hedefiyle 23-29 Mayıs 2019 tarihleri arasında  eğitim kurumumuzda  "Oyun her zaman her yerde ve herkese!" sloganı ile etkinlikler düzenleniyor. Bu hedefle çerçevesinde okulumuz bahçesinde öğretmenlerimiz liderliğinde etkinler gerçekleşirken Yağ Satarım Bal Satarım gibi nice sayamadığımız oyunu oynayan öğrenciler bu güzel günü şölen havasında geçirdiler. Miniklerin yaşadığı mutluluk objektiflere yansırken keyifli karelere imza attılar.

May

Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünce 2023 Eğitim Vizyonu kapsamında, öğrenme süreçlerinde dijital içerik ve beceri destekli dönüşüm hedefine yönelik olarak "mobil kod" uygulaması hazırlandı.   5'inci ve 6'ncı sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi kazanımlarına uygun, blok tabanlı bir kodlama oyunu olarak EBA'da yayımlanan uygulama, web, İOS ve Android üzerinden öğretmen, öğrenci ve kodlama ile ilgilenen herkesin hizmetine açıldı. Uygulamada kullanıcılar, oyunun ana karakteri olan Maskod'a kod blokları yardımı ile komut vererek, görevlerin tamamlamasını sağlıyor.   Oyun, Kaya, Buz, Kristal ve Lav Gezegeni olmak üzere dört gezegenden oluşuyor. Her gezegende 30 bölüm bulunuyor. Toplam 120 bölümlük bir uzay görevinden sonra oyun karakteri Maskod dünyaya dönerek görevini başarıyla tamamlıyor.   Amaç, kodlama becerisi kazandırmak YEĞİTEK Genel Müdürlüğünce hazırlanan mobil oyun, öğrencilere kodlama becerisi kazandırmak amaçlı öğretim araçlarından biri olarak tasarlandı. Mobil kod uygulaması ile öğrencilerin algoritmik düşünce gelişimine destek olunması hedeflendi.    Uygulamaya "http://mobilkod.eba.gov.tr" adresi ve mobil platformlar üzerinden erişim sağlanabilecek.

May

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN, eğitim çalışanları ile iftar programında bir araya geldi. Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şöyle;

Son 17 yıldır eğitim ve öğretim en büyük önceliğimiz oldu. 302 binin üzerinde yeni derslik açtık. Meseleye objektif yaklaşan herkes eğitimde katedilen yol görüyor ve takdir ediyor. Sürekli muhasebemizi yapıyor ve tespit ettiğimiz eksiklikleri gidermeye çalışıyoruz. Bunun adı vizyoner davranmaktır. Bu taktip edilip alkışlanacak bir tavırdır.

Yapılan değişiklikler eğitimi yap-boz tahtasına çevirmek değildir. Çocuklarımızı daha iyi bir geleceğe hazırlamaktır. Artık daha büyük hamleler yapmak için elverişli zeminlere sahibiz. Eğitim reformu paketi çok önemli değişiklikleri içeriyor. Uzamlar fikirlerini dile getirecek, varsa eksiklikler giderilecektir.

Eğitim gibi 82 milyonu ilgilendiren bir meseleyi ideolojik zemine çekmek, yapıcı olmak yerine yıkıcı olmak kimseye fayda sağlamaz. Bunlar her yeniliğe ve reforma saldırmayı maharet sanıyor. Biz size inanıyoruz. Sizinle bu reformu hayata geçireceğiz. Şiddeti içeren dizi, film ve sanal oyunlar gençlerimizin zihinsel kodlarını tahrip ediyor.

Bizim kültürümüzde öğretmene el kalkmaz, eli öpülür.

May

MEB 2023 Eğitim Vizyonu kapsamında oluşturulan ve okulumuzda kurulacak olan tasarım beceri atölyeleri kurulum çalışmalarımız neredeyse tamamlanma aşamasına gelmiş bulunmaktadır.

İstanbul´da İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Levent YAZICI'nın önderliğinde 'sanat', 'bilim', 'kültür', 'spor' ve 'yaşam' ana temalarıyla Sultangazi ilçemizde de hayata geçirilecek tasarım beceri atölyeleri, okulumuzda pilot uygulama olarak başlatıldığından bu güne kurulum çalışmalarımız son sürat devam ediyor.

Kurulacak olacak olan bu atölyeler öğrencilerimizin sahip olduğu yetenekleri uygulama düzeyinde geliştirmesi, el becerilerini arttırması ve mesleki gelişimlerini tamamlayabilmesi amacıyla kurulacaktır. Tasarım ve beceri atölyeleriyle öğrencilerimizin okulda düşünmeye, tasarlamaya ve üretmeye zaman ayırabileceği ortamlara imkan sunacaktır.

 

May

Okul Öncesi Sabahçı Grubu 5 yaş öğrencilerimiz  Anneler Günü'nü anneleri ile kutlamanın mutluluğunu yaşadılar.

Okulumuzun  konferans salonunda anasınıfı öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz tarafından Anneler Günü'ne özel  geleneksel hale gelen Anneler Günü Kutlama Programı düzenledi. Program dahilinde  her sene olduğu gibi tüm annelerimizle gerçekleşti.

Öğrencilerimiz söylediği şarkılarla ve danslarıyla izleyicileri eğlendirirken annelere duygusal dakikalar yaşattılar. Miniklerin annelerine, öğretmelerimize ve öğrencilerimize çok teşekkür ediyoruz.